Friday 6 April 2012

hallu...hallu...hallu...

Assalamualaikum.


Nama saya Nor Fatihah binti Nawi..
Boleh panggil saya tihah @ fatihah..(ikut keselesaan masing2)
Nak panggil cikgu tihah pon xpe..kih3x


Blog nie saya buat khas tuk kursus Teknologi Pendidikan..
Blog ini akan dimuatkan dengan imput-imput yang
berkaitan Sains Tingkatan 1.
Disamping itu, saya juga akan masukkan 'entry' yang berbentuk
santai seperti lawak atau renungan.
'Entry' tersebut bertujuan menarik minat pelajar dalam
mata pelajaran Sains serta dapat mengurangkan tekanan
pelajar @ pengunjung blog ini.


Saya memang xreti bab2 buat blog ni..(baca blog reti la)
So, kalau ada silap dan salah,
jangan malu, jangan segan, tegur la ye..


Pantun ni saya dedikasikan tuk anda semua..=)


Buah cempedak di luar pagar,
Ambil galah tolong jolokkan,
Saya budak baru belajar,
Kalau salah tolong tunjukkan.


(^_^)v

No comments: